Toimintatapojamme

Asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessä voi lähestyä monella tapaa. Asiantuntijamme pyrkivät aina ensin kohtaamaan jokaisen yrityksen kehitystarpeen analysoimalla millainen toimintatapa sopii parhaiten yrityksen omaan toimintaan ja tekemisen kulttuuriin. Yleisimmät toimintatapamme ovat kokonaisvaltaiset ja pitkäaikaisemmat projektit, henkilöstön sparraukset johdosta asiakasrajapintaan, asiantuntijuuden ulkoistukset sekä sprintit.
i

Projekti

Asiakaskokemuksen kehittäminen käynnistetään tyypillisesti projektissa, joka sisältää valitut osa-alueet. Projektit koostuvat useimmiten asiakaskokemuksen strategian ja mittaamisen kehittämisestä, palvelumuotoilusta tai henkilökunnan osaamisen kehittämisestä.

w

Sparraus

Asiakaskokemuksen kehittäminen käynnistetään tyypillisesti projektissa, joka sisältää valitut osa-alueet. Projektit koostuvat useimmiten asiakaskokemuksen strategian ja mittaamisen kehittämisestä, palvelumuotoilusta tai henkilökunnan osaamisen kehittämisestä.

Ulkoistus

Asiakaskokemuksen kehittäminen käynnistetään tyypillisesti projektissa, joka sisältää valitut osa-alueet. Projektit koostuvat useimmiten asiakaskokemuksen strategian ja mittaamisen kehittämisestä, palvelumuotoilusta tai henkilökunnan osaamisen kehittämisestä.

Sprintti

Onko teillä tunnistettu kipupiste, joka paljastui asiakaskokemuksen mittauksessa? Sen sijaan, että kehitetään asiakaskokemusta talotasolla, ”eristetään” tämä yksittäinen osa-alue ja ratkaistaan se yhdessä kuukaudessa. Sprintti rakentuu seuraavista elementeistä:

  • Briiffaus
  • 2-3 suunnittelupalaveria yhdessä asiakkaan tiimin kanssa
  • Valmis idea
  • Päätös
  • Valmiina lähtöön?! Paikoillanne, valmiina,…

Asiakkaitamme

Katso case

Katso case

Katso case

Katso case

Yhteystiedot