Toimintatapojamme

Asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessä voi lähestyä monella tapaa. Asiantuntijamme pyrkivät aina ensin kohtaamaan jokaisen yrityksen kehitystarpeen analysoimalla millainen toimintatapa sopii parhaiten yrityksen omaan toimintaan ja tekemisen kulttuuriin. Yleisimmät toimintatapamme ovat kokonaisvaltaiset ja pitkäaikaisemmat projektit, henkilöstön sparraukset johdosta asiakasrajapintaan, asiantuntijuuden ulkoistukset sekä sprintit.
i

Projekti

 

Asiakaskokemuksen kehittäminen käynnistetään tyypillisesti projektissa, joka sisältää valitut osa-alueet. Projektit koostuvat useimmiten asiakaskokemuksen strategian ja mittaamisen kehittämisestä, palvelumuotoilusta tai henkilökunnan osaamisen kehittämisestä.

w

Sparraus

 

Joskus yrityksen asiantuntija tai johtaja tarvitsee tuekseen näkemystä tai haastajaa. Silloin Futurelab Finland on joustavasti ja nopeasti valmiina tarjoamaan laajaan kokemukseen perustuvaa osaamistaan. Tässä tapauksessa aikaa ei käytetä projektointiin tai dokumentointiin – oleellista on ideointi.

Ulkoistus

 

Yhä useampi yritys kohtaa asiakaskokemuksen kehitystyössä resurssihaasteita. Strategiapaperi tai mittausmalli ei muutu uudenlaiseksi toiminnaksi ilman sisäistä ohjausta ja motivointia. Resurssien puuttuessa Futurelab voi tarjota palvelukseenne asiantuntijan, joka varmistaa asiakaskokemuksen näkemyksen siirtymisen yrityksessänne.

Sprintti

 

Onko teillä tunnistettu kipupiste, joka paljastui asiakaskokemuksen mittauksessa? Sen sijaan, että kehitetään asiakaskokemusta talotasolla, ”eristetään” tämä yksittäinen osa-alue ja ratkaistaan se yhdessä kuukaudessa. Sprintti rakentuu seuraavista elementeistä:

 

  • Briiffaus
  • 2-3 suunnittelupalaveria yhdessä asiakkaan tiimin kanssa
  • Valmis idea
  • Päätös
  • Valmiina lähtöön?! Paikoillanne, valmiina,…

Asiakkaitamme

PALVELUMUOTOILU

Katso case

MITTAAMINEN

Katso case

IHMISET

Katso case

STRATEGIA

Katso case

Yhteystiedot