Uutiset

Futurelabin Asiakasaamut alkavat taas! Vuoden ensimmäinen asiakasaamun järjestetään tiistaina 6.2. Ilmoittaudu mukaan ja tule keskustelemaan asiakaskokemusjohtajan roolista ja vastuista kanssamme.

ASML järjestää keskiviikkona 25.1 Asikaskokemuksen asiakasaamun. Asikaskokemuksen ilosanomaa kertomassa Futurelabin Kari Korkiakoski. 

Tiedolla johtamisen aamiainen Benemenillä 1.12. Asiakaskokemuksesta puhumassa konsulttimme Pasi Brusi.

Futurelab järjestää yhdessä Qentinelin kanssa asiakastilaisuuden tiistaina 28.11., aiheena Asiakaskokemuksen avainmittarit 2018. 

Futurelab partnerina alan johtavassa Customer Experience Management -tapahtumassa, joka järjestetään 22.11.2017 Scandic Parkissa, Helsingissä. Tänä vuonna tapahtuman pääteemana ovat arvoa luovien asiakaskokemusten johtaminen ja asiakaskokemuksen liiketoiminnallisten hyötyjen saavuttaminen.

CX Celebration Day! – Ensi viikon tiistaina 3.10 vietetään kansainvälistä asiakaskokemuksen päivää.

Futurelabin Kari Korkiakoski puheenjohtajana Asiakaspalvelu 2017 tapahtumassa keskiviikkona 27.9.2017.

Futurelabin Kari Korkiakoski on kouluttajana suositussa kaksipäiväisessä ”Kuinka rakennetaan ylivoimainen asiakaskokemus?” koulutusohjelmassa. Koulutus pidetään 7-8.6.2017. Palaute edellisestä jaksosta oli erinomaista!

Kari Korkiakoski ja Belinda Gerdt puhuvat yhdessä Logy Conference -tapahtumassa 10.2.2017.

Kari Korkiakoski pitää jo perinteisen ja suositun Asiakaskokemuksen trendit -presentaation Helsingin Markkinointikonomeille.

Kari Korkiakoski on puhumassa Turun Mainostiistaissa 8.11.2016.

Kari Korkiakoski pitää asiantuntijapuheenvuoron Salesforcen Dreamforce to You -tapahtumassa 3.11.2016.

Kari Korkiakoski on puheenjohtajana 27.10.2016 järjestettävässä Customer Experience Management -tapahtumassa.

Kari Korkiakoski on puheenjohtajana 13.10.2016 järjestettävässä Suhde 2016 -tilaisuudessa.

Kari Korkiakoski on puhumassa 25.5.2016 järjestettävässä #Kohtaamisia16 tilaisuudessa.

Twiitit

Voiko palveluiden digitalisoituminen olla esteenä muistijälkien muotoutumiselle?
#asikaskokemus #muistijäljet #CX #koneeseenkadonnut

https://t.co/V9qL2isVKm

5 Customer Experience Lessons from the World’s Biggest Brands https://t.co/U56YQuI8uQ #cx #customerexperience

Umpqua Bank's New 'Human+Digital' Strategy: A Banker In Every Pocket https://t.co/XrLAe0b19H käyttäjältä @FinancialBrand #cx

Tervetuloa #cemhki tapahtumaan! Tule ständillemme kuulemaan tuoreimmat CX-uutiset ja samalla voit osallistua arvontaan #asiakaskokemus #cx

#GDPR: Fifth of customers refuse to share personal data in 2018 https://t.co/MMmhjBr0wm

Load More...

Yhteystiedot