Viimeisimmät blogikirjoitukset

Futurelab Finland – 10 vuotta asiakaskokemuksen edelläkävijänä

Tasan 10 vuotta sitten Futurelab Finland näki päivänvalon. Tämä matka on ollut ainutlaatuinen yhtiön näkökulmasta, mutta ennen kaikkea nämä 10 vuotta ovat olleet erittäin merkittäviä asiakaskokemuksen näkökulmasta. 10 vuodessa asiakaskokemus on noussut marginaalista...

Polkupyöräjohtaminen yhdistää asiakas- ja henkilöstökokemuksen

Kirjani Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus sai inspiraation sosiaalisessa mediassa jaetuista viesteistä, joiden mukaan asiakaskokemus = henkilöstökokemus. Aloitin kirjan haastattelemalla yritysten ja yhteisöjen johtajia ja näiden haastattelujen pohjalta rakentui...

Miten asiakaskokemus muuttuu sanoista teoiksi?

Yhä useamman yrityksen strategiassa ilmaistaan tahtotila, jonka mukaan yritys haluaa tarjota toimialansa "parasta" tai "ylivoimaista" asiakaskokemusta. Tahtotilan ja arjen väliin jää kuitenkin paljon keinoja muutoksen aikaansaamiseksi. Olisi hyvä ensinnäkin rakentaa...

Asiakaskokemuksen visio on lupaus

Asiakaskokemuksen visio on lupaus sekä asiakkaille että henkilöstölle Ensiluokkainen, ylivertainen tai unohtumaton asiakaskokemus. Asiakaskokemushankkeella voi olla yrityksen strategiassa monta nimeä. Tärkeintä ei kuitenkaan ole hankkeen nimi, vaan se minkälaista...

Asiakaskokemuksen trendit 2020

Uusi vuosikymmen tarjoaa aivan uudenlaisen ulottuvuuden asiakaskokemuksen maailmaan. Vuoden vaihtuessa on ollut paljon kirjoituksia, jossa on katsottu pitkälle eteenpäin ja arvioitu millainen on asiakaskokemus vuonna 2030. Omien kokemusten mukaan on parempi...

How to develop Customer Exerience?

What are the best guidelines to follow if you are in charge of customer experience development in your company? The article includes a short list of 5 key topics behind a succesfull implementation of a cx program.

Tuote on osa asiakaskokemusta

Viime kesän positiivisia uutisia oli Järvenpään Citymarketin pääsy maailman parhaimpien ruokakauppojen joukkoon IDG:n Store of the Year- kilpailussa (kesko.fi 8.7.2019). Esimerkiksi Ruotsiin verrattuna Suomea ei ole pidetty vähittäiskaupan innovaattorina, joten miten...

Kukaan ei tarvitse yritystäsi tai brändiäsi

Muutos asiakaskeskeisemmäksi ei ole helppoa. Suurimpia esteitä ovat siiloutuminen, yrityskulttuuri ja asiakasymmärryksen puute. Turhan monessa yrityksessä kuvitellaan, että sen tuote tai brändi olisi tarpeellinen markkinoille tai jollain tavalla ainutlaatuinen. Itse...

Tuote ja asiakaskokemus

"Entä miten asiakaskokemus liittyy tuotteeseen?", kysyttiin puheenvuoroni jälkeen. Näitä kysymyksiä on tullut muutama ja kysyjänä on useimmiten johtaja yrityksestä, joka valmistaa tai myy tiettyjä fyysisiä tuotteita. Puheenvuorossani olen puhunut strategista,...

Sumua asiakaskokemuksen kentällä

Käyn päivittäin keskusteluja siitä mikä olisi paras tapa mitata asiakkaan kokonaiskokemusta.  Usein mittaamisen tekniikan ratkaisut ja itse mittaamisen toimenpiteet tahtovat nostaa sumun varsinaisten hyötyjen eteen. Sumussa kuljetaan helposti liian pitkään eikä...

Asiakaskokemuksen trendit 2020

Uusi vuosikymmen tarjoaa aivan uudenlaisen ulottuvuuden asiakaskokemuksen maailmaan. Vuoden vaihtuessa on ollut paljon kirjoituksia, jossa on katsottu pitkälle eteenpäin ja arvioitu millainen on asiakaskokemus vuonna 2030. Omien kokemusten mukaan on parempi...

Mitä tarkoittaa hyvä asiakaskokemus mobiilissa?

Asiakaskokemus mobiilissa on yhä suuremmassa arvossa, sillä kuluttajat ovat muuttuneet mobiilissa aktiivisiksi ja kertovat kokemuksistaan entistä avoimemmin käyttäen kaikki nykyaikaisia digitaalisia kanavia. Kokemuksellisesti kaiken täytyy kulkea linjassa riippumatta...

Läpinäkyvyys on osa asiakaskokemuksen johtamista

Ihmisten liikkuvuuden vahva kasvu ja kaupungistuminen tekevät isoa muutosta elämäämme. Muutos ei  tapahdu tulevaisuudessa vaan tänään. Valitettavasti perinteisellä ajattelulla keskitytään edelleen voimakkaasti suunnittelemaan ja rakentamaan raskaita infrastruktuureja...

Uutiset

Futurelabin Asiakasaamut alkavat taas! Vuoden ensimmäinen asiakasaamun järjestetään tiistaina 6.2. Ilmoittaudu mukaan ja tule keskustelemaan asiakaskokemusjohtajan roolista ja vastuista kanssamme.

ASML järjestää keskiviikkona 25.1 Asikaskokemuksen asiakasaamun. Asikaskokemuksen ilosanomaa kertomassa Futurelabin Kari Korkiakoski.

Tiedolla johtamisen aamiainen Benemenillä 1.12. Asiakaskokemuksesta puhumassa konsulttimme Pasi Brusi.

Futurelab järjestää yhdessä Qentinelin kanssa asiakastilaisuuden tiistaina 28.11., aiheena Asiakaskokemuksen avainmittarit 2018.

Futurelab partnerina alan johtavassa Customer Experience Management -tapahtumassa, joka järjestetään 22.11.2017 Scandic Parkissa, Helsingissä. Tänä vuonna tapahtuman pääteemana ovat arvoa luovien asiakaskokemusten johtaminen ja asiakaskokemuksen liiketoiminnallisten hyötyjen saavuttaminen.

CX Celebration Day! – Ensi viikon tiistaina 3.10 vietetään kansainvälistä asiakaskokemuksen päivää.

Futurelabin Kari Korkiakoski puheenjohtajana Asiakaspalvelu 2017 tapahtumassa keskiviikkona 27.9.2017.

Futurelabin Kari Korkiakoski on kouluttajana suositussa kaksipäiväisessä ”Kuinka rakennetaan ylivoimainen asiakaskokemus?” koulutusohjelmassa. Koulutus pidetään 7-8.6.2017. Palaute edellisestä jaksosta oli erinomaista!

Kari Korkiakoski ja Belinda Gerdt puhuvat yhdessä Logy Conference -tapahtumassa 10.2.2017.

Kari Korkiakoski pitää jo perinteisen ja suositun Asiakaskokemuksen trendit -presentaation Helsingin Markkinointikonomeille.

Kari Korkiakoski on puhumassa Turun Mainostiistaissa 8.11.2016.

Kari Korkiakoski pitää asiantuntijapuheenvuoron Salesforcen Dreamforce to You -tapahtumassa 3.11.2016.

Kari Korkiakoski on puheenjohtajana 27.10.2016 järjestettävässä Customer Experience Management -tapahtumassa.

Kari Korkiakoski on puheenjohtajana 13.10.2016 järjestettävässä Suhde 2016 -tilaisuudessa.

Kari Korkiakoski on puhumassa 25.5.2016 järjestettävässä #Kohtaamisia16 tilaisuudessa.

Twiitit

Vuoden tärkein #asiakaskokemus tapahtuma pidetään 29.10. Olethan jo ilmoittautunut livestreamiin? Lisätietoa löydät täältä https://www.lyyti.fi/p/CEM_Day_2020/fi/ohjelma

Mikä on asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen suhde? @karikorkiakoski avaa kokonaisuutta @Questback webinaarin nauhoituksessa: https://www.youtube.com/watch?v=YjcK68Qbtdw&feature=youtu.be #asiakaskokemus #henkilöstökokemus #työntekijäkokemus

What COVID-19 is revealing about your customers and employees https://www.strategy-business.com/blog/What-COVID-19-is-revealing-about-your-customers-and-employees?gko=8319b

Forrester’s US 2020 Customer Experience Index Reveals CX Quality Improved Dramatically Over The Past Year https://forr.com/2C9sF2s lähteestä @Forrester

Kuinka rakennetaan toimiva asiakaskokemuksen mittaamismalli? https://www.lyyti.in/Futurelab_mittaamisen_ABC_110620
#CustomerExperience #asiakaskokemus

Load More...

Sivut

Sivustoa ylläpitää Anter Yasa.

Sivusto käyttää evästeitä ja selaamalla sivustoamme hyväksyt ehdomme.

Yhteystiedot

Seuraa meitä