Uutiset

Futurelabin Asiakasaamut alkavat taas! Vuoden ensimmäinen asiakasaamun järjestetään tiistaina 6.2. Ilmoittaudu mukaan ja tule keskustelemaan asiakaskokemusjohtajan roolista ja vastuista kanssamme.

ASML järjestää keskiviikkona 25.1 Asikaskokemuksen asiakasaamun. Asikaskokemuksen ilosanomaa kertomassa Futurelabin Kari Korkiakoski.

Tiedolla johtamisen aamiainen Benemenillä 1.12. Asiakaskokemuksesta puhumassa konsulttimme Pasi Brusi.

Futurelab järjestää yhdessä Qentinelin kanssa asiakastilaisuuden tiistaina 28.11., aiheena Asiakaskokemuksen avainmittarit 2018.

Futurelab partnerina alan johtavassa Customer Experience Management -tapahtumassa, joka järjestetään 22.11.2017 Scandic Parkissa, Helsingissä. Tänä vuonna tapahtuman pääteemana ovat arvoa luovien asiakaskokemusten johtaminen ja asiakaskokemuksen liiketoiminnallisten hyötyjen saavuttaminen.

CX Celebration Day! – Ensi viikon tiistaina 3.10 vietetään kansainvälistä asiakaskokemuksen päivää.

Futurelabin Kari Korkiakoski puheenjohtajana Asiakaspalvelu 2017 tapahtumassa keskiviikkona 27.9.2017.

Futurelabin Kari Korkiakoski on kouluttajana suositussa kaksipäiväisessä ”Kuinka rakennetaan ylivoimainen asiakaskokemus?” koulutusohjelmassa. Koulutus pidetään 7-8.6.2017. Palaute edellisestä jaksosta oli erinomaista!

Kari Korkiakoski ja Belinda Gerdt puhuvat yhdessä Logy Conference -tapahtumassa 10.2.2017.

Kari Korkiakoski pitää jo perinteisen ja suositun Asiakaskokemuksen trendit -presentaation Helsingin Markkinointikonomeille.

Kari Korkiakoski on puhumassa Turun Mainostiistaissa 8.11.2016.

Kari Korkiakoski pitää asiantuntijapuheenvuoron Salesforcen Dreamforce to You -tapahtumassa 3.11.2016.

Kari Korkiakoski on puheenjohtajana 27.10.2016 järjestettävässä Customer Experience Management -tapahtumassa.

Kari Korkiakoski on puheenjohtajana 13.10.2016 järjestettävässä Suhde 2016 -tilaisuudessa.

Kari Korkiakoski on puhumassa 25.5.2016 järjestettävässä #Kohtaamisia16 tilaisuudessa.

Twiitit

Onko asiakaskokemuksen kehittäminen intohimosi? Haluatko työskennellä asiakaskokemuksen johtavassa asiantuntijatiimissä? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme uusi juniorikonsultti! Lue lisää työnkuvasta täältä https://t.co/ijoR4vF5W7

Asiakaskokemuksen kehittäminen vaatii aina vähintään yhden aiheesta aidosti innostuneen henkilön "tulenkantajaksi", mutta yksin ei kukaan saa aikaan muutosta. #asiakaskokemus #muutosjohtaminen https://t.co/QBqjtVDqO0

Asiakaskokemuksen kehittämisen todelliset vaiheet - kun strategiakalvot eivät täsmää. #asiakaskokemus #asiakaskokemusstrategia #CX #muutosjohtaminen
https://t.co/p09YcLTTTH

Tänään #asiakasaamu jossa aiheena ”#asiakaskokemus ❤️ #tunne”. Lämpöä tiedossa niin ulos kuin osallistujille😀

Onko yrityksesi asiakaskokemus ulkoistettu vai omissa käsissä? https://t.co/42eN0SC8bE #asiakaskokemus

Load More...

Yhteystiedot