Uutiset

Futurelabin Asiakasaamut alkavat taas! Vuoden ensimmäinen asiakasaamun järjestetään tiistaina 6.2. Ilmoittaudu mukaan ja tule keskustelemaan asiakaskokemusjohtajan roolista ja vastuista kanssamme.

ASML järjestää keskiviikkona 25.1 Asikaskokemuksen asiakasaamun. Asikaskokemuksen ilosanomaa kertomassa Futurelabin Kari Korkiakoski.

Tiedolla johtamisen aamiainen Benemenillä 1.12. Asiakaskokemuksesta puhumassa konsulttimme Pasi Brusi.

Futurelab järjestää yhdessä Qentinelin kanssa asiakastilaisuuden tiistaina 28.11., aiheena Asiakaskokemuksen avainmittarit 2018.

Futurelab partnerina alan johtavassa Customer Experience Management -tapahtumassa, joka järjestetään 22.11.2017 Scandic Parkissa, Helsingissä. Tänä vuonna tapahtuman pääteemana ovat arvoa luovien asiakaskokemusten johtaminen ja asiakaskokemuksen liiketoiminnallisten hyötyjen saavuttaminen.

CX Celebration Day! – Ensi viikon tiistaina 3.10 vietetään kansainvälistä asiakaskokemuksen päivää.

Futurelabin Kari Korkiakoski puheenjohtajana Asiakaspalvelu 2017 tapahtumassa keskiviikkona 27.9.2017.

Futurelabin Kari Korkiakoski on kouluttajana suositussa kaksipäiväisessä ”Kuinka rakennetaan ylivoimainen asiakaskokemus?” koulutusohjelmassa. Koulutus pidetään 7-8.6.2017. Palaute edellisestä jaksosta oli erinomaista!

Kari Korkiakoski ja Belinda Gerdt puhuvat yhdessä Logy Conference -tapahtumassa 10.2.2017.

Kari Korkiakoski pitää jo perinteisen ja suositun Asiakaskokemuksen trendit -presentaation Helsingin Markkinointikonomeille.

Kari Korkiakoski on puhumassa Turun Mainostiistaissa 8.11.2016.

Kari Korkiakoski pitää asiantuntijapuheenvuoron Salesforcen Dreamforce to You -tapahtumassa 3.11.2016.

Kari Korkiakoski on puheenjohtajana 27.10.2016 järjestettävässä Customer Experience Management -tapahtumassa.

Kari Korkiakoski on puheenjohtajana 13.10.2016 järjestettävässä Suhde 2016 -tilaisuudessa.

Kari Korkiakoski on puhumassa 25.5.2016 järjestettävässä #Kohtaamisia16 tilaisuudessa.

Twiitit

Want to know how to WOW your customers with an amazing CX? Or do you want to learn how to measure progress?

Then join us today at our webinar with @FuturelabFI!

#Futurelab #CX #CustomerExperience #CustomerService #TouchPoints

https://t.co/QpUkL0M9Yd

Sain ilokseni käydä vierailemassa Vaasan kauppatieteilijöiden (Warrantin) blogissa ja kertoa mitä me Futurelabilla oikein tehdään ja miksi. 

https://t.co/58p7uOz0GT

#asiakaskokemus @FuturelabFI

Kuva lainattu kirjasta Asiakkaan aikakausi (Korkiakoski & Löytänä, 2014)

Niin samaa mieltä tästä 👍 Esimerkit auttavat meitä oppimaan ja näkemään omaakin tilannetta uudessa valossa. https://t.co/USycvCmgdv

What you need to keep in mind while building a customer-centric organization? Read our newest blog and register for our webinar on November 14th!
#CX #CEM #asiakaskokemus
https://t.co/07pbR3wXmA

"Luodakseen voittajajoukkueen valmentaja ei ole paikalla joukkueen faneja varten, vaan joukkueen pelaajia varten." Lue Minna ajatuksia menestyksekkäästä asiakaskokemuksen johtamisesta: https://t.co/oBwj1nHVk2 #asiakaskokemus #CX #johtaminen #työntekijäkokemus

Load More...

Yhteystiedot

Seuraa meitä