Asiakaslupaukset muutoksen jalkauttajana

Asiakaslupaukset muutoksen jalkauttajana

Moni yritys on tehnyt strategisen päätöksen asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Johto on tehnyt suunnitelman ja sopinut tavoitteet, joiden avulla asiakaskokemuksella syntyy uutta kilpailuetua. Mutta valitettavasti tahtotila ei aina muutu uudenlaiseksi toiminnaksi ja...
Asiakaskokemuksen kehittämisen vaiheet – Oikeasti

Asiakaskokemuksen kehittämisen vaiheet – Oikeasti

Asiakaskokemuksen kehittämisen polku on aina rakennettava yrityksen omista lähtökohdista. Omaa suunnitelmaa ei kannata kopioida naapurilta, koska lähtötilanne poikkeaa, yrityskulttuurit ovat erilaisia, asiakkaat ovat erilaisia ja resurssit voivat poiketa toisistaan...
Onko tämä sitä ylipalvelua?

Onko tämä sitä ylipalvelua?

Tämän kysymyksen esitti erään yrityksen johdon edustaja ensimmäisessä tapaamisessa. Yrityksessä oli päätetty lisätä asiakaskokemus vahvasti strategiaan ja nyt oli tarve selvittää kehittämisen askelmerkit. Tämä kysymys sisältää yleisen haasteen asiakaskokemuksen...
Asiakaskokemuksen trendit 2018

Asiakaskokemuksen trendit 2018

Jos pitäisi nostaa esille yksi päättyneen vuoden asiakaskokemuksen ilmiö, se olisi asiakaskokemuksen kohinan kasvu. Vuosi 2017 oli asiakaskokemuksen vuosi – aiheesta puhuttiin ja kirjoitettiin enemmän kuin koskaan aiemmin. Nyt on kuitenkin aika katsoa eteenpäin...
Kohti relevantimpaa mittaamista

Kohti relevantimpaa mittaamista

Kohti relevantimpaa mittaamista – Qentinelin ja Futurelabin yhteistapahtuma 28.11.2017 Miten asiakaskokemuksen avainmittarit valitaan ja mitkä ovat tärkeimmät indikaattorit asiakaskokemuksen mittaamisen takana? Marraskuun lopussa joukko asiakaskokemuksen...