Asiakaskokemus – marginaalista kulmahuoneisiin

CEM Day 2021

CEM Day 2021 on täällä!

to 28.10.2021 @ livestream

CEM Day 2021 kokoaa jälleen yhteen asiakaskokemuksen johtajat, kehittäjät ja asiantuntijat! Odotettu asiakaskokemusseminaari tarjoaa tänäkin vuonna:

  • konkreettisia ideoita asiakaskokemuksen kehittämiseen
  • puheenvuoroja johtavilta asiakaskokemuksen asiantuntijoilta ja lukuisilta eri toimialoilta
  • näkökulmia, joista on hyötyä kaikille yrityksille ja yhteisöille
  • verkostoitumista asiakaskokemuksen kehittäjien kanssa.

Case-esimerkkeinä kuullaan mm., miten suuryritykset mittaavat asiakaskokemustaan, miten vastuullisuus saadaan kulkemaan asiakaskokemuksen rinnalla sekä mikä on asiakaskokemuksen rooli urheilumaailmassa. Keynote-puheenvuorossa listataan B2B-asiakaskokemuksen parhaat käytännöt.

Tapahtuma järjestetään livestreaminä yhteistyössä Howspacen kanssa, joten voit osallistua paikasta riippumatta. Ilmoittaudu mukaan!

 

Ilmoittaudu tapahtumaan

CEM Day 2021 partners:

Howspace

 

Ohjelma

9.00–9.15 Kari Korkiakoski | Toimitusjohtaja | Futurelab Finland
Tervetuloa!

9.15–9.45 Marja Koskimäki | Asiakaskokemusjohtaja | Verohallinto
70 miljardia syytä, miksi asiakaskokemuksella on väliä

9.45–10.15 Timo Lappi | Toimitusjohtaja | Heltti
Panosta henkilöstöösi, niin se panostaa asiakkaisiisi – henkilöstökokemuksella asiakaskokemusta

10.15–10.30 TAUKO

10.30–11.00 Harri Nieminen | In-Resort CX Manager | Holiday Club
Vierumäen hotellin avaaminen vaati paljon asiakasymmärrystä sekä vähän verta, hikeä ja kyyneleitä

11.00–11.30 Philip Durand | Senior Director | Forsta
Crowdsourcing – Action Management 2.0.
When deciding where and how to invest limited resources, crowd-sourcing in CX means the conversation can continue past traditional channels, bringing customers and front line teams together in productive ways

11.30–12.00 Anna-Maija Tanninen | Seniorikonsultti | Futurelab Finland
Parhaat B2B-asiakaskokemuksen käytännöt

12.00–13.00 LOUNASTAUKO

13.00–13.30 Suvituuli Tuukkanen | Brändi- ja markkinointijohtaja | Veikkaus
Vastuullisuus asiakaskokemuksen keskeisenä rakennuspalikkana

13.30–14.00 Hanna Viita | Johtaja, kestävä kehitys ja viestintä | Nevel
Uusi brändi – uusi asiakaskokemus. Case Nevel. 

14.00–14.15 DIGIKAHVIT JA KESKUSTELU

14.15–14.45 Minna Forsell | Customer Insight Manager | KONE
Asiakaskokemuksen mittaaminen globaalissa B2B-ympäristössä

14.45–15.15 Jeff Sheehan | Principal CX Advisor | The CX Company
Deciding What Not To Do Is An Important Part Of a CX Program

15.15–15.45 Hannu Tihinen | Urheilutoimenjohtaja | Suomen Palloliitto
Asiakaskokemus suomalaisessa jalkapallossa

9.00–9.15 Kari Korkiakoski | Toimitusjohtaja | Futurelab Finland
Päivän yhteenveto

 

Muutokset ohjelmaan mahdollisia.

Tutustu puhujiin

Ilmoittaudu mukaan!

Ajankohta: to 28.10.2021

Paikka: Livestream
Toteutettu yhteistyössä Howspacen kanssa.

Hinta: 295 e + alv
Lippu sisältää vapaavalintaisen Wolt-lounaan.

Ryhmäalennus 5 %, tiedustelut info@futurelab.fi

 

Rekisteröidy tapahtumaan >

Tutustu CEM Day 2021 -tapahtuman puhujiin

 

Marja Koskimäki, asiakaskokemusjohtaja, Verohallinto

Marja Koskimäen intohimona ovat aito asiakaslähtöisyys sekä erinomaisen asiakaskokemuksen rakentaminen julkisissa palveluissa. Taustalla on monipuolinen ja pitkä ura Verohallinnon eri tehtävissä. Viime vuodet hän on johtanut eri toimintayksiköitä, toiminut erilaisten muutosten onnistumisten mahdollistajana ja kehittänyt asiakaspalvelun toimintoja sekä asiakaskokemuksen kokonaisuutta.

 

 

Hanna Viita, Sustainability, Marketing and Communications Director, Nevel

Hanna Viita on markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen, joka on yli 20-vuotisen uransa aikana toiminut kansainvälisten yritysten (mm. Apple, Nokia, TeliaSonera, Wärtsilä) markkinoinnin johdossa. Toiminnan ytimessä on ollut punaisena lankana halu kehittää asiakaslähtöisyyttä, luoda polku tuotteista kohti kaupallista toimintamallia, sekä kehittää yrityksen brändiä, joka luo edellytyksiä yritysten menestykselle kansainvälisillä markkinoilla. Viime vuonna Alma Talent julkaisi Hannan teoksen ”Arvoa liiketoimintaan – brändin lanseeraus vuodessa”, joka konkretisoi prosessin brändin kehittämiseen ja sen lanseeraukseen.

 

 

Suvituuli Tuukkanen, Senior Vice President Corporate Brand, Veikkaus

Suvituuli Tuukkanen on pitkän linjan brändi- ja asiakkuusammattilainen ja hänellä on kahden vuosikymmenen kokemus Suomen johtavista markkinointitoimistoista. Ennen nykyistä rooliaan Veikkauksen brändistä ja vastuullisuusviestinnästä vastaavana johtajana, Suvituuli on vastannut Veikkauksessa mm. asiakaskokemuksen kehittämisestä ja draivannut eteenpäin muutosaaltoa kohti asiakaslähtöisempää Veikkausta. Suvituuli on erityisen kiinnostunut data- ja asiakasohjautuvuuden kehittämisestä organisaatioissa sekä pitää asiakaskokemusta keskeisenä brändin menestystekijänä.

 

 

Timo Lappi, toimitusjohtaja, Heltti

Timo Lappi on kasvuyrittäjä, joka saa virtaa perinteisten toimialojen uudistamisesta. Asianajajavuosiensa jälkeen Timo kasvatti starttivaiheen Fondiasta Pohjoismaiden ensimmäisen listatun lakipalveluyrityksen, ja viime vuodet Timo on keskittynyt terveysalan totuttujen käytäntöjen haastamiseen Heltin toimitusjohtajana. Sekä Fondia että Heltti on listattu Euroopan parhaiden työpaikkojen joukkoon, ja ne tunnetaan erottuvasta asiakaskokemuksestaan.

 

 

Harri Nieminen, In-Resort CX Manager, Holiday Club

Harri Nieminen on palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen timanttinen ammattilainen, joka on tehnyt mittavan ja mielenkiintoisen uran palvelumuotoilun parissa. Hän on toiminut niin palvelumuotoilijoiden rekrytoijana ja palvelumuotoilutiimien johtajana, in-house palvelumuotoilijana kuin palvelumuotoilun konsulttinakin. Tällä hetkellä Harri työskentelee Holiday Clubilla ja vastaa sen kohteiden asiakaskokemuksen kehittämisestä.

 

 

Hannu Tihinen, Urheilutoimenjohtaja, Suomen Palloliitto

Hannu Tihinen on entinen ammattijalkapalloilija, joka voitti uransa aikana mestaruuksia niin Suomessa, Belgiassa kuin Sveitsissäkin ja toimi kapteenina lähes kaikissa pelaamissaan joukkueissa. Suomen maajoukkueessa hänelle kertyi yhteensä 76 peliä. Vuonna 2010 pelaajauransa päättänyt keskuspuolustaja on toiminut sittemmin mm. Olympiakomitean hallituksessa sekä vuodesta 2014 lähtien Suomen Palloliiton urheilutoimenjohtajana. Kuva: Jussi Leinonen

 

Minna Forsell, Customer Insight Manager, KONE
Minna Forsell on asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilainen. Työssään KONEen globaalina Customer Insight Managerina Minna tukee KONeen liiketoimintayksiköitä ja maayksiköitä asiakaskokemuksen mittaamisessa, kehittämisessä ja toiminintatapojen muuttamisessa. CEM Day -puheenvuorossaan Minna kertoo muun muassa, mitä onnistunut asiakaskokemuksen mittaaminen edellyttää globaalissa toimintaympäristössä.

 

 

Jeff Sheehan, Principal CX Advisor, The CX Company (Dublin, Ireland)
Jeff Sheehan is a customer experience (CX) practitioner, author, and an active member of the global CX community. He is a passionate customer advocate whose work improves operational excellence and profitability, customer intimacy, and growth using pragmatic solutions built on the pillars of strategy, people, process, and technology. Jeff’s has more than 25 years of working directly with customers in service delivery, service sales, service management, and advisory management consulting roles as a “tactical strategist” with a record of delivering significant impact to middle market, SME, and Fortune 1000 organizations building for differentiation, growth, and scale.

 

Philip Durand, Senior Director, CX, Forsta
Philip is an experienced and consultative customer experience and insight professional. He has multi-national experience of CX consultation & programme creation, account leadership and bidding, as well as the design, launch and management of multiple CX and research programmes. He believes customer insight is at its most important when it is used to make a positive change – either for one customer or the whole business.

Ilmoittaudu mukaan >

Asiakaskokemuksen asiantuntija

Tapahtuman järjestävä Futurelab Finland on asiakaskokemuksen johtava asiantuntijayritys, joka luo asiakkailleen kilpailukykyistä liiketoimintaa asiakaskokemuksen avulla.

  • CEM Day -tapahtuma järjestetään tänä vuonna neljättä kertaa.
  • Tapahtuma on kerännyt vuosittain yli 100 aktiivista osallistujaa.
  • Vuonna 2020 puhujien saama keskimääräinen arvosana oli 4,5/5.


Rekisteröidy tapahtumaan >

Tapahtumassa mukana