Asiakaskokemus – marginaalista kulmahuoneisiin

CEM Day 2021

CEM Day 2021

to 28.10.2021 @ livestream

CEM Day 2021 kokoaa jälleen yhteen asiakaskokemuksen johtajat, kehittäjät ja asiantuntijat! Odotettu asiakaskokemusseminaari tarjoaa tänäkin vuonna:

  • konkreettisia ideoita asiakaskokemuksen kehittämiseen
  • puheenvuoroja johtavilta asiakaskokemuksen asiantuntijoilta ja lukuisilta eri toimialoilta
  • näkökulmia, joista on hyötyä kaikille yrityksille ja yhteisöille
  • verkostoitumista asiakaskokemuksen kehittäjien kanssa.

Case-esimerkkeinä kuullaan mm., miten suuryritykset mittaavat asiakaskokemustaan, miten vastuullisuus saadaan kulkemaan asiakaskokemuksen rinnalla sekä mikä on asiakaskokemuksen rooli urheilumaailmassa. Keynote-puheenvuorossa listataan B2B-asiakaskokemuksen parhaat käytännöt.

Tapahtuma järjestetään livestreaminä yhteistyössä Howspacen kanssa, joten voit osallistua paikasta riippumatta. Ilmoittaudu mukaan!

 

Ilmoittaudu tapahtumaan

 

CEM Day 2021 partners:

Puhujina mm. 

Marja Koskimäki, Verohallinto
70 miljardia syytä, miksi asiakaskokemuksella on väliä

Suvituuli Tuukkanen, Veikkaus
Vastuullisuus asiakaskokemuksen keskeisenä rakennuspalikkana

Hannu Tihinen, Suomen Palloliitto
Asiakaskokemus suomalaisessa jalkapallossa

Minna Forsell, KONE
Asiakaskokemuksen mittaaminen globaalissa B2B-ympäristössä

Timo Lappi, Heltti
Henkilöstökokemus ja asiakaskokemus

Hanna Viita, Nevel
Uusi brändi – uusi asiakaskokemus. Case Nevel. 

Anna-Maija Tanninen, Futurelab Finland
Parhaat B2B-asiakaskokemuksen käytännöt

Kattava puhujalista ja seminaaripäivän ohjelma julkaistaan lähempänä tapahtumaa.

Ilmoittaudu mukaan!

Early bird -hinta voimassa kesäkuun loppuun saakka.

Ajankohta: to 28.10.2021

Paikka: Livestream
Toteutettu yhteistyössä Howspacen kanssa.

Hinta: 295 e + alv
Lippu sisältää vapaavalintaisen Wolt-lounaan.

Early bird -hinta 250 e + alv voimassa kesäkuun loppuun saakka.
Ryhmäalennus 5 %, tiedustelut info@futurelab.fi

 

Rekisteröidy tapahtumaan >

Tutustu CEM Day 2021 -tapahtuman puhujiin

 

Marja Koskimäki, asiakaskokemusjohtaja, Verohallinto

Marja Koskimäen intohimona ovat aito asiakaslähtöisyys sekä erinomaisen asiakaskokemuksen rakentaminen julkisissa palveluissa. Taustalla on monipuolinen ja pitkä ura Verohallinnon eri tehtävissä. Viime vuodet hän on johtanut eri toimintayksiköitä, toiminut erilaisten muutosten onnistumisten mahdollistajana ja kehittänyt asiakaspalvelun toimintoja sekä asiakaskokemuksen kokonaisuutta.

 

Hanna Viita, Sustainability, Marketing and Communications Director, Nevel

Hanna Viita on markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen, joka on yli 20-vuotisen uransa aikana toiminut kansainvälisten yritysten (mm. Apple, Nokia, TeliaSonera, Wärtsilä) markkinoinnin johdossa. Toiminnan ytimessä on ollut punaisena lankana halu kehittää asiakaslähtöisyyttä, luoda polku tuotteista kohti kaupallista toimintamallia, sekä kehittää yrityksen brändiä, joka luo edellytyksiä yritysten menestykselle kansainvälisillä markkinoilla. Viime vuonna Alma Talent julkaisi Hannan teoksen ”Arvoa liiketoimintaan – brändin lanseeraus vuodessa”, joka konkretisoi prosessin brändin kehittämiseen ja sen lanseeraukseen.

 

Suvituuli Tuukkanen, Senior Vice President Corporate Brand, Veikkaus

Suvituuli Tuukkanen on pitkän linjan brändi- ja asiakkuusammattilainen ja hänellä on kahden vuosikymmenen kokemus Suomen johtavista markkinointitoimistoista. Ennen nykyistä rooliaan Veikkauksen brändistä ja vastuullisuusviestinnästä vastaavana johtajana, Suvituuli on vastannut Veikkauksessa mm. asiakaskokemuksen kehittämisestä ja draivannut eteenpäin muutosaaltoa kohti asiakaslähtöisempää Veikkausta. Suvituuli on erityisen kiinnostunut data- ja asiakasohjautuvuuden kehittämisestä organisaatioissa sekä pitää asiakaskokemusta keskeisenä brändin menestystekijänä.

 

 

Ilmoittaudu mukaan >

Asiakaskokemuksen asiantuntija

Tapahtuman järjestävä Futurelab Finland on asiakaskokemuksen johtava asiantuntijayritys, joka luo asiakkailleen kilpailukykyistä liiketoimintaa asiakaskokemuksen avulla.

  • CEM Day -tapahtuma järjestetään tänä vuonna neljättä kertaa.
  • Tapahtuma on kerännyt vuosittain yli 100 aktiivista osallistujaa.
  • Vuonna 2020 puhujien saama keskimääräinen arvosana oli 4,5/5.


Rekisteröidy tapahtumaan >

Tapahtumassa mukana