Asiakaskokemus – strategiasta konkretiaan

CEM Day 2022

CEM Day 2022 on täällä!

to 3.11.2022 @ livestream

CEM Day 2022 kokoaa yhteen asiakaskokemuksen johtajat, kehittäjät ja asiantuntijat! Koko päivän livestream-tapahtuma tarjoaa tänäkin vuonna:

  • konkreettisia ideoita asiakaskokemuksen kehittämiseen
  • puheenvuoroja johtavilta asiakaskokemuksen asiantuntijoilta
  • B2C, B2B ja julkishallinnon näkökulmia asiakaskokemukseen
  • verkostoitumista asiakaskokemuksen kehittäjien kanssa

Kokemuksiaan asiakaskokemuksen kehittämisestä avaavat mm. Vehon Tuomas Manninen, Newill & Baun Toni Kankare sekä kansainvälisesti arvostettu closing the loop- mallien rakentamisen asiantuntija Michael Brandt. Tarjolla on lisäksi laaja kattaus puheenvuoroja B2C- ja B2B- yrityksiltä – unohtamatta julkishallintoa, jossa asiakaskokemuksen painoarvo on voimakkaassa kasvussa.

CEM Day 2022 järjestetään koko päivän (klo 9-16) kestävänä livestream- lähetyksenä yhteistyössä Howspacen kanssa, mikä mahdollistaa aktiivisen keskustelun jo päivän aikana. Tapahtuman jälkeen osallistujat saavat pääsyn puheenvuorojen tallenteisiin, joten kaiken voi tarvittaessa katsoa myös myöhemmin.

Ohjelmaan sisältyy lounastauko puoliltapäivin, jolloin voi nauttia vaikka hintaan sisältyvän lounaan (tilaus Woltin kautta).

 

CEM Day 2021 inspiroi ja antoi käytännön vinkkejä

Vuoden 2021 tapahtumaa koskevassa palautekyselyssä puhujakeskiarvo oli 4,16 (1-5) ja 100% vastaajista suosittelisi tapahtumaa kollegoilleen!

 

  • Innostunut tunne, sain kuulla useita hienoja luentoja asiakaskokemuksen kehittämisestä ja merkityksestä. Monen asian vien suoraan työyhteisööni jatkopohdittavaksi ja työstettäväksi.

 

  • Inspiroitunut – voi kuinka paljon ideoita ja ajatuksia tämä herättikään! Iso kiitos taas tämänkin vuoden tapahtumasta kaikille!

 

  • Loistavia puheenvuoroja itselle tärkeistä asioista! Asiakaskokemuksen “asiantuntijoita” riittää nettipalstoilla, joten on hyvä saada näkemyksiä oikeilta asiantuntijoilta.

 

Ilmoittaudu tapahtumaan

CEM Day 2022 partners:

 

 

Ilmoittaudu mukaan!

Hyödynnä Early bird- hinta 31.7.2022 mennessä!

Early bird -hinta 299€ + alv. 

Ajankohta: to 3.11.2022

Paikka: Livestream
Toteutetaan yhteistyössä Howspacen kanssa.
Pääsy esitysten tallenteisiin tapahtuman jälkeen.

Hinta: 345€ + alv.
Lippu sisältää vapaavalintaisen Wolt-lounaan.

Ryhmäalennus 5 %. Tiedustelut: info@futurelab.fi

 

Rekisteröidy tapahtumaan >

Asiakaskokemuksen asiantuntija

Tapahtuman järjestävä Futurelab Finland on asiakaskokemuksen johtava asiantuntijayritys, joka luo asiakkailleen kilpailukykyistä liiketoimintaa asiakaskokemuksen avulla.

  • CEM Day -tapahtuma järjestetään tänä vuonna viidettä kertaa.
  • Tapahtuma on kerännyt vuosittain yli 100 aktiivista osallistujaa.
  • Verkostoituminen tapahtuman aikana on johtanut mm. “B2B asiakaskokemus”- ryhmän perustamiseen, jossa keskustelua on jatkettu myös tapahtuman jälkeen!


Rekisteröidy tapahtumaan >

Tapahtumassa mukana