Todellista arvoa asiakkaille

Missiomme

Missiomme

Paremman asiakaskokemuksen puolesta

Suomi tarvitsee yhä enemmän yrityksiä ja yhteisöjä, jotka ovat valmiita tekemään kaikkensa asiakkaidensa puolesta. Futurelab Finland on rakentamassa uudenlaista Suomea, josta nousee menestyviä yrityksiä kansainväliseen kilpailuun asiakaskokemuksen osaamisen ansiosta. 

Filosofiamme on aina ollut työskennellä paremman asiakaskokemuksen puolesta, luoden samalla asiakkaillemme kilpailukykyistä liiketoimintaa. Uskomme asiakkaan saamaan todelliseen arvoon ja sen kehittämiseen kokemuksen, innovatiivisen liiketoiminnan, oikeanlaisten mittareiden, ihmisten osaamisen sekä strategisen kehittämisen kautta. Keiden kanssa teemme työtä? Kaikkien, jotka uskovat asiakaskokemuksen potentiaaliin – ovat he sitten isoja, pieniä, suomalaisia, kansainvälisiä, valmistajia, kauppiaita tai julkisyhteisöjä.

Miten

Strategiasta konkretiaan

Toimimme asiakkaidemme kumppanina laajoissa asiakaskokemuksen kehityshankkeissa sekä yksittäisissä toimenpiteissä. Asiantuntijamme pyrkivät aina tunnistamaan parhaan lähestymistavan huomioiden yrityksen kehitystarpeen, toimintatavat ja tekemisen kulttuurin. Yleisimmät toimintatapamme ovat tarpeeseen räätälöidyt kokonaisvaltaiset kehityshankkeet, kohdennetut projektit, henkilöstön sparraukset ja koulutukset johdosta asiakasrajapintaan sekä asiantuntijuuden ulkoistukset.

Pitkäjänteiseen kehittämiseen

Kumppanuus

Kilpailuedun luominen vaatii pitkäjänteistä työtä läpi vuosien. Futurelab toimii asiakkaidensa asiakaskokemuksen kumppanina yhteisellä strategisella matkalla. Varmistamme onnistumisen tavoitteiden asettamisesta ja kehityssuunnitelman luomisesta aina jatkuvaan kehittämiseen asti.

Ulkoistus

Asiakaskokemuksen kehitystyö törmää usein resurssihaasteisiin. Strategiapaperi tai mittausmalli ei muutu uudenlaiseksi toiminnaksi ilman sisäistä ohjausta ja motivointia. Resurssien puuttuessa Futurelab tarjoaa palvelukseenne asiantuntijan edistämään asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessänne.

Projekti

Asiakaskokemuksen kehittäminen toteutetaan tyypillisesti projektissa, joka sisältää valitut osa-alueet. Projektit koostuvat useimmiten asiakaskokemuksen strategian ja mittaamisen kehittämisestä, toimintamallien luomisesta, palvelumuotoilusta tai henkilökunnan osaamisen kehittämisestä.

Asiakaskokemuksen kipupisteisiin

Sprintti

Onko teillä tunnistettu kipupiste, joka kaipaa pikaista ratkaisua? Sen sijaan, että kehitetään asiakaskokemusta kokonaisuudessaan eristetään tämä yksittäinen osa-alue ja ratkaistaan se yhdessä kuukaudessa. Sprintti rakentuu ongelman tunnistamisesta, ideoinnista, ratkaisuehdotuksista ja päätöksestä. Valmiina lähtöön?! Paikoillanne, valmiina,…

Sparraus

Joskus yrityksen asiantuntija tai johtaja tarvitsee tuekseen näkemystä tai haastajaa. Silloin Futurelab on joustavasti ja nopeasti valmiina tarjoamaan laajaan kokemukseen perustuvaa osaamistaan. Tässä tapauksessa aikaa ei käytetä projektointiin tai dokumentointiin – oleellista on ideointi.

Workshopit ja koulutukset

Toteutamme koulutuksia ja workshoppeja erilaisiin tarpeisiin verkossa ja livenä. Autamme yrityksiä parantamaan kyvykkyyksiään asiakaskokemuksen luomisessa sekä yksilöitä kehittymään asiakaskokemuksen asiantuntijoiksi. Tutustu myös koulutustarjontaamme Asiakaskokemuksen Akatemiassa.