Mitä teemme
Asiakaskokemus ei muutu kilpailueduksi yhdellä projektilla, mutta jostain työ on aloitettava. Futurelab Finland tarjoaa ratkaisuja neljällä palvelualueella, strategiatyöstä, business designin ja ihmisten kautta mittaamiseen. Muutostyö voidaan käynnistää johdon kanssa tai yhteistyössä suoraan eturivin tekijöiden kanssa.
Asiakaskokemus syntyy isoista linjauksista ja pienistä jokapäiväisistä päätöksistä.
Strategia
Lukeeko yrityksenne strategiassa muodossa tai toisessa ”asiakaskokemus”? Miten tämä tahtotila muuttuu konkretiaksi?
Futurelab Finland on auttanut useita top-50 yrityksiä kiteyttämään strategian ja rakentamaan konkreettisen kehityspolun kilpailuedun rakentamiseksi.
- Asiakaskokemuksen johtaminen
- Asiakasluotaukset
- Futurelab360-nykytila analyysi
- FutureCX- strategiamalli
- Asiakaslupausten muotoilu
- CX Roadmap
- Agile CX
- Asiakaskokemuksen visio
Ihmiset
Tilinpäätös kertoo eilisen, asiakkaat nykytilanteen ja henkilökunta näyttää tulevaisuuden.
Autamme yrityksiä tunnistamaan henkilöstökokemuksen roolin asiakaskokemuksessa sekä rakentamaan asiakaskeskeistä yrityskulttuuria, joka lunastaa strategian ja rakentaa pysyvää kilpailuetua.
- Henkilöstökokemus – mittaaminen ja kehittäminen
- Sisäiset muutosohjelmat
- Muutosagenttien valmennus
- Koulutusohjelmat ja workshopit organisaation eri tasoilla
- Videovalmennukset ja verkkokoulutukset
Business Design
Liiketoiminnan muotoilussa on kyse asiakaslähtöisestä liiketoimintamallien suunnittelusta, jonka keskiössä on asiakasymmärryksen ja yrityksen strategisten tavoitteiden yhteensovittaminen.
Liiketoiminnallisten tavoitteiden määrittelyn lisäksi, asiakaslähtöisen kehittämisen tulee pohjautua asiakasymmärrykseen ja ennen kaikkea näkyä yrityksen toimintatapojen ja ratkaisujen uudistamisena.
- Liiketoimintamallin nykytila-analyysi
- Palvelumuotoilu
- Customer insight
- Muistijälkien muotoilu
- Liiketoiminnan konseptointi
- Ratkaisujen tuotteistaminen
Mittaaminen
Mistä tiedetään, onko strateginen tahtotila muuttunut asiakaskeskeisemmäksi toiminnaksi? Asiakaslähtöinen kehittäminen vaatii oikeiden mittareiden valintaa ja asiakaskokemuksen ymmärtämisen kannalta oikeanlaista mittaamista.
- Mittausmallin analyysi
- Mittausmallin suunnittelu ja jalkautus
- Net Promoter Score
- Asiakaskokemuksen mittaaminen
- NPS, CES, Futurelab 3D-malli
- Tunteen mittaaminen
- PSDIME
- Futurelab Emotion Metrics
Sivut
Sivustoa ylläpitää Anter Yasa.
Sivusto käyttää evästeitä ja selaamalla sivustoamme hyväksyt ehdomme.
Yhteystiedot