Kari Korkiakoski

Kari Korkiakoski

Toimitusjohtaja, Partner

puh. +358 50 516 9551, kari.korkiakoski@futurelab.fi

Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Hän on suorittanut mm. Net Promoter Score -koulutuksen. Kari myös ”syö omaa leipäänsä” ja hyödyntää asiakaskokemuksen ja markkinoinnin välineitä aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana. Yhdessä Belinda Gerdtin kanssa hän on kirjoittanut 2016 ilmestyvän Ylivoimainen asiakaskokemus -kirjan. Lisäksi hän on kirjoittanut Janne Löytänän kanssa vuonna 2014 ilmestyneen  Asiakkaan aikakausi -kirjan. Kari on ideoinut ja vastaa Talentum Eventsin ”Kuinka rakennat kilpailuetua paremmalla asiakaskokemuksella?” koulutusohjelmasta. Kari käy säännöllisesti puhumassa useissa asiakaskokemukseen, digitalisaatioon ja markkinoinnin murrokseen liittyvissä seminaareissa.

Pasi Brusi

Pasi Brusi

Seniorikonsultti, Partner

puh. +358 40 594 6621, pasi.brusi@futurelab.fi

Pasi Brusi omaa laajan kokemuksen asiakkuusmarkkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittämisen parista. Asiakkuuksien johtaminen sekä siihen liittyvät välineet ja toimintamallit ovat tuttuja mm.teleoperaattoreista ja erikoistavarakaupan alalta. Pasi on työskennellyt markkinointi- ja myyntijohdon tehtävissä niin suuryrityksissä kuin pk-sektorilla, joten asiakaskokemuksen kehittämisen toimintaympäristö on tuttu, olipa yritys minkä kokoinen tahansa. Urallaan Pasi on toiminut myös yrittäjänä sekä sparrannut kasvua hakevia yrityksiä. Monipuolinen tausta on antanut hyvät valmiudet toimia myös luennoitsijana ja kouluttajana alan tilaisuuksissa.

Anna-Maija Tanninen

Anna-Maija Tanninen

Seniorikonsultti

puh. +358 40 673 6377, anna-maija.tanninen@futurelab.fi

Anna-Maija on asiakakaskokemuksen kehittämisen ammattilainen, ja hänen vahvuuksiaan ovat yli 10 vuoden kokemus projektien johtamisesta ja muutosten onnistuneesta läpiviennistä kansainvälisessä toimintaympäristössä. Anna-Maija siirtyi Futurelabin tiimiin KONEelta, jossa hän vastasi usean vuoden ajan KONEen globaalista asiakaskokemusohjelmasta ja mittareista, sekä asiakaskokemusprojektien jalkauttamisesta. Anna-Maijalla on käytännön kokemusta miten onnistunut asiakaskokemusohjelma suunnitellaan ja toteutetaan ja sidotaan liiketoiminnan kehittämiseen. Hänellä on Satmetrixin myöntämä Net Promoter Score (NPS) sertifiointi.

Tuija Rötkö

Tuija Rötkö

Palvelumuotoilukonsultti

tuija.rotko@futurelab.fi

Tuija Rötkö on kokenut palvelumuotoilukonsultti. Hän on työskennellyt 20+ vuotta mainonnan ja markkinoinnin parissa. Viimeiset 9 vuotta Tuija on työskennellyt palvelumuotoilijana ja palveluanalyytikkona. Tuija työskentelee myös UX-analyytikkona ja tätä kautta hänellä on tavallista laajempi työkalupakki palvelumuotoiluun. Tuija työskentelee useiden kansainvälisten yritysten ja organisaatioiden kanssa, asuu Tanskassa ja työskentelee Skandinaviassa, keskisessä Euroopassa ja Lähi-idässä. Tuijalla on palvelumuotoilukokemusta Euroopasta, USA:sta ja Lähi-idästä. Hän on myös toiminut kouluttajana Itä-Suomen yliopistolla, Savoniassa ja Markkinointi-instituutissa.

Heli Blomberg

Heli Blomberg

BBA, MBA (Marketing Management)

puh. +46 70 837 1202 heli.blomberg@futurelab.fi

Heli Blomberg on suomalaissyntyinen, Ruotsiin kotiutunut viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen, joka katselee maailmaa positiivisin silmin. Heli on työskennellyt mm. toimittajana, viestintäkonsulttina, projektipäällikkönä, strategina ja mainostoimistopäällikkönä eri kokoisissa ja eri toimialoja edustavissayrityksissä. Heliä innostavat palveluiden ja tuotteiden innovointi, vanhojen tottumusten pölyttäminen, uudet alut ja kanssaihmisten kannustaminen.

Haluan luoda asiakaskokemuksesta selkokielistä, jännittävää ja brandia lujittavaa toimintaa, joka lukittuu osaksi yrityksen strategiaa. Futurelabin ennakkoluuloton tiimi ja valtava tietomäärä on loputon inspiraation lähde asiakaskokemusta rakentaville ja sitä kehittäville yrityksille. 

Yhteystiedot

Seuraa meitä