Kari Korkiakoski

Kari Korkiakoski

Toimitusjohtaja, Partner

puh. +358 50 516 9551, kari.korkiakoski@futurelab.fi

Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Hän on suorittanut mm. Net Promoter Score -koulutuksen. Kari myös ”syö omaa leipäänsä” ja hyödyntää asiakaskokemuksen ja markkinoinnin välineitä aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana. Yhdessä Belinda Gerdtin kanssa hän on kirjoittanut 2016 ilmestyvän Ylivoimainen asiakaskokemus -kirjan. Lisäksi hän on kirjoittanut Janne Löytänän kanssa vuonna 2014 ilmestyneen  Asiakkaan aikakausi -kirjan. Kari on ideoinut ja vastaa Talentum Eventsin ”Kuinka rakennat kilpailuetua paremmalla asiakaskokemuksella?” koulutusohjelmasta. Kari käy säännöllisesti puhumassa useissa asiakaskokemukseen, digitalisaatioon ja markkinoinnin murrokseen liittyvissä seminaareissa.

Pasi Brusi

Pasi Brusi

Konsultti, Partner

puh. +358 40 594 6621, pasi.brusi@futurelab.fi

Pasi Brusi omaa laajan kokemuksen asiakkuusmarkkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittämisen parista. Asiakkuuksien johtaminen sekä siihen liittyvät välineet ja toimintamallit ovat tuttuja mm.teleoperaattoreista ja erikoistavarakaupan alalta. Pasi on työskennellyt markkinointi- ja myyntijohdon tehtävissä niin suuryrityksissä kuin pk-sektorilla, joten asiakaskokemuksen kehittämisen toimintaympäristö on tuttu, olipa yritys minkä kokoinen tahansa. Urallaan Pasi on toiminut myös yrittäjänä sekä sparrannut kasvua hakevia yrityksiä. Monipuolinen tausta on antanut hyvät valmiudet toimia myös luennoitsijana ja kouluttajana alan tilaisuuksissa.

Mira Kuusinen

Mira Kuusinen

Juniorikonsultti

puh. +358 40 554 8205, mira.kuusinen@futurelab.fi

Mira Kuusinen on pian valmis KTM ja uusin tiimin jäsen. Opinnoissaan Mira erikoistuu innovaatioiden johtamiseen sekä liiketoiminnan strategiseen kehittämiseen. Hänellä on kokemusta mm. pelialalta sekä digitaalisen markkinoinnin murroksesta. Asiakaskokemuksen kehittämisen lisäksi Mira on vahvasti kiinnostunut tulevaisuuden tutkimuksesta, digitaalisen markkinoinnin roolista asiakaskokemuksen kehittämisestä sekä teknologian ja kuluttajakäyttäytymisen välisestä suhteesta.

Minna Killström

Minna Killström

Konsultti

puh. +358 40 848 3592, minna.killstrom@futurelab.fi

Minna Killström näkee maailman asiakkaan silmin. Kokemusta asiakaskokemuksen kehittämisestä on kertynyt niin tutkijan kuin liiketoiminnan kehittäjänkin perspektiivistä. Pisin kokemus Minnalla on finanssialalta, missä hän työskenteli asiakaskokemuksen kehittämisen sekä asiakasymmärryksen parissa. “Siltä ajalta on erityisen mielenkiintoisena hankkeena jäänyt mieleen asiakaskokemuksen mittaamisen kokonaisuuden luominen konsernitasolle.” Minna on myös ehtinyt pyörähtää kauppakorkeakoulussa  väitöskirjatutkijanakin ja väitteli 2009 tohtoriksi, aiheena strategiaviestintä. Siinäkin näkökulma oli asiakkaan – eli tässä tapauksessa vastaanottajan. Futurelabiin Minna siirtyi asiakasymmärrystoimistosta. Juuri nyt Minnaa kiinnostaa asiakaskokemuksen psykologia ja tunteiden rooli asiakaskokemuksessa. “Psykologinen lähestymistapa on kaupallisen koulutuksen ja liiketoiminnan taustaa omaavalle tutkijalle uusi ja uskomattoman mielenkiintoinen.”

Tuija Rötkö

Tuija Rötkö

Palvelumuotoilukonsultti

tuija.rotko@futurelab.fi

Tuija Rötkö on kokenut palvelumuotoilukonsultti. Hän on työskennellyt 20+ vuotta mainonnan ja markkinoinnin parissa. Viimeiset 9 vuotta Tuija on työskennellyt palvelumuotoilijana ja palveluanalyytikkona. Tuija työskentelee myös UX-analyytikkona ja tätä kautta hänellä on tavallista laajempi työkalupakki palvelumuotoiluun. Tuija työskentelee useiden kansainvälisten yritysten ja organisaatioiden kanssa, asuu Tanskassa ja työskentelee Skandinaviassa, keskisessä Euroopassa ja Lähi-idässä. Tuijalla on palvelumuotoilukokemusta Euroopasta, USA:sta ja Lähi-idästä. Hän on myös toiminut kouluttajana Itä-Suomen yliopistolla, Savoniassa ja Markkinointi-instituutissa.

Heli Blomberg

Heli Blomberg

BBA, MBA (Marketing Management)

puh. +46 70 837 1202 heli.blomberg@futurelab.fi

Heli Blomberg on suomalaissyntyinen, Ruotsiin kotiutunut viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen, joka katselee maailmaa positiivisin silmin. Heli on työskennellyt mm. toimittajana, viestintäkonsulttina, projektipäällikkönä, strategina ja mainostoimistopäällikkönä eri kokoisissa ja eri toimialoja edustavissayrityksissä. Heliä innostavat palveluiden ja tuotteiden innovointi, vanhojen tottumusten pölyttäminen, uudet alut ja kanssaihmisten kannustaminen.

Haluan luoda asiakaskokemuksesta selkokielistä, jännittävää ja brandia lujittavaa toimintaa, joka lukittuu osaksi yrityksen strategiaa. Futurelabin ennakkoluuloton tiimi ja valtava tietomäärä on loputon inspiraation lähde asiakaskokemusta rakentaville ja sitä kehittäville yrityksille. 

Yhteystiedot