Asiakaskokemuksen

Akatemia

Tapahtumat, koulutukset ja webinaarit

Tarjoamme Asiakaskokemuksen Akatemia -palvelussa laadukasta ja tuoretta tietoa asiakaskokemuksesta. Koulutukset perustuvat Futurelab Finlandin asiantuntijoiden yli 10 vuoden työhön ja kirjallisuuteen. Tarjoamme myös erikseen sovittaessa yrityskohtaisia verkkokoulutuspaketteja.

25.11.2021 Webinaari Vuoden 2022 asiakaskokemuksen kehityssuunnitelma

Nyt on hetki, jolloin viimeistään tulisi suunnitella vuoden 2022 asiakaskokemuksen kehityssuunnitelma. Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski tuo näkökulmia askelmerkeistä ja aiheista, joita vuonna 2022 tulisi huomioida. Tervetuloa mukaan!

28.10.2021 Livestream CEM Day 2021

CEM Day 2021 kokoaa jälleen yhteen asiakaskokemuksen johtajat, kehittäjät ja asiantuntijat! Odotettu asiakaskokemusseminaari tarjoaa tänäkin vuonna mm. konkreettisia ideoita asiakaskokemuksen kehittämiseen sekä puheenvuoroja johtavilta asiakaskokemuksen asiantuntijoilta. Ilmoittaudu mukaan!

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen business case ja analytiikka

Koulutus käy läpi perusasiat asiakaskokemuksen analytiikasta. Miksi se on tärkeää? Mitä pitää ottaa huomioon? Miten rakennetaan analytiikkamalli tai business case? Koulutus sisältää esimerkkejä ja on tarkoitettu ensisijaisesti niille, jotka eivät itse ole analytiikan ammattilaisia.

2021 Verkkokoulutus Customer Experience in B2B – training for B2B leaders (ENG)

Customer experience in B2B training series constitutes off 4 parts: 1) From product mindset to customer value mindset, 2) Customer journey mapping, 3) CX measurement and 4) CX ways of working.

Training provides B2B CX leaders and managers practical tools, tips and frameworks how to lead customer experience in a B2B setting.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen trendit 2021

Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski on kirjoittanut asiakaskokemuksen trendeistä jo vuodesta 2015. Tämän vuoden 10 tärkeintä trendiä ja ilmiötä käsittelevä tallenne on nyt kaikkien saatavilla. Rekisteröidy ja kuuntele tallenne!

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde

Koulutuksen viidessä jaksossa käydään läpi asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen lähtökohtia sekä niiden suhdetta. Lopuksi katsotaan miten näitä molempia kannattaisi mitata.

2021 Verkkokoulutus Asiakaslupaukset -verkkokoulutus

Tämä neljän jakson kokonaisuus tarjoaa tietoa asiakaslupausten suunnittelun lähtökohdista sekä mallin asiakaslupausten suunnittelemiseksi. Lisäksi koulutus tarjoaa paljon esimerkkejä – hyviä ja huonoja – erilaisista asiakaslupauksista.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen mittaaminen

Tämä koulutus sisältää kattavan yli tunnin kokonaisuuden asiakaskokemuksen mittaamisesta. Viidessä jaksossa käydään läpi mm. asiakaskokemuksen mittaamisen perusteet, avainmittareiden suunnittelun sekä asiakaskokemuksen mittausmallin rakentaminen.

Webinaari Tutkimus: Asiakaskokemuksen strateginen muutosjohtaminen

Futurelab Finland toteutti laajan tutkimuksen asiakaskokemuksen strategisesta muutosjohtamisesta suomalaisissa suuryrityksissä. Lataa webinaaritallenne ja kuule Viljami Hoffrénin havainnoista matkalla kohti kilpailuedun luomista.