Asiakaskokemuksen

Akatemia

22.4.2021 klo 9:00 Webinaari Tutkimus: Asiakaskokemuksen strateginen muutosjohtaminen

Futurelab Finland toteutti laajan tutkimuksen asiakaskokemuksen strategisesta muutosjohtamisesta suomalaisissa suuryrityksissä. Tervetuloa mukaan kuulemaan Viljami Hoffrénin havainnoista ja menestystekijöistä asiakaskokemuksen kehittämisestä kohti yrityksen keskeistä kilpailuetua.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen business case ja analytiikka

Koulutus käy läpi perusasiat asiakaskokemuksen analytiikasta. Miksi se on tärkeää? Mitä pitää ottaa huomioon? Miten rakennetaan analytiikkamalli tai business case? Koulutus sisältää esimerkkejä ja on tarkoitettu ensisijaisesti niille, jotka eivät itse ole analytiikan ammattilaisia.

2021 Verkkokoulutus Customer Experience in B2B – training for B2B leaders (ENG)

Customer experience in B2B training series constitutes off 4 parts: 1) From product mindset to customer value mindset, 2) Customer journey mapping, 3) CX measurement and 4) CX ways of working.

Training provides B2B CX leaders and managers practical tools, tips and frameworks how to lead customer experience in a B2B setting.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen trendit 2021

Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski on kirjoittanut asiakaskokemuksen trendeistä jo vuodesta 2015. Tämän vuoden 10 tärkeintä trendiä ja ilmiötä käsittelevä tallenne on nyt kaikkien saatavilla. Rekisteröidy ja kuuntele tallenne!

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde

Koulutuksen viidessä jaksossa käydään läpi asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen lähtökohtia sekä niiden suhdetta. Lopuksi katsotaan miten näitä molempia kannattaisi mitata.

2021 Verkkokoulutus Asiakaslupaukset -verkkokoulutus

Tämä neljän jakson kokonaisuus tarjoaa tietoa asiakaslupausten suunnittelun lähtökohdista sekä mallin asiakaslupausten suunnittelemiseksi. Lisäksi koulutus tarjoaa paljon esimerkkejä – hyviä ja huonoja – erilaisista asiakaslupauksista.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen mittaaminen

Tämä koulutus sisältää kattavan yli tunnin kokonaisuuden asiakaskokemuksen mittaamisesta. Viidessä jaksossa käydään läpi mm. asiakaskokemuksen mittaamisen perusteet, avainmittareiden suunnittelun sekä asiakaskokemuksen mittausmallin rakentaminen.